再過十六個小時就要上飛機囉
這幾天完全沒空上來寫點東西
因為光是算學校的成績就夠讓我抓狂了
還得思索一下什麼人該留什麼人該當~~
痛苦的抉擇 >_<
晚一點還有最後一個學校要去監考改考卷
再撐一下我就可以去流浪了
開心!

出國前該準備的東西好多喔
雖不是第一次 所以總是不太在意的我
還是不改本色的拖到出發前一晚才買一些需要的東西

離開台灣一年多的大學同學雪莉
要我幫她買一種叫做大豬公的零食
天呀!!那是啥呀!!聽都沒聽過
小豆苗有在賣??!!
誰能告訴我哪裡有小豆苗??!!
沒買到她想要的零食 就買科學麵給她吧
這是所有思鄉遊子都不會拒絕的零食喔

安安的行李已經超重
我要努力少帶一點東西
不過上網查了一下英國氣溫
London: 10-16度
Leeds: 7-14度
真有這麼冷嗎
我怕我的衣服不夠勒
真糟糕
也許晚點得再拿出幾件夏天衣服
加兩件小外套進去
不過在台灣這麼熱的地方
看到英國氣溫那麼低
讓人覺得好興奮!!!

謝謝大家的關心
我想我的英法之旅一定可以玩的很開心
也會努力當個好導遊跟大家介紹好玩好吃的東西

To my students:
Study harder!! If you could speak good English, you could go travel alone one day, so, no need to envy me!

To my closed girl frineds:(Joyce, Zoe, or maybe some others...)
Hope I can see Mr. Norris there....Hope he won't say he is too fat so doesn't wanna see me, though we all know he is fat..:P
And about the ox-guy.. let's see... will tell you then, but maybe should give up.

To everyone:
I will try to introduce interesting and famous sights for you.
Feel free to leave me a message if you want to know more about England, or the cities I am going to or give me any comments. I would love to read your words!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Kiwicheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()