我愛的馬蕭當選後,他們說感覺彷彿肩上有千斤重,我今天也有如此之感。因為在近300天的日子裡,我的格子也有一萬人次來看過啦!我知道大部份都是關心我的朋友,有些是每天看好幾次;有些是每天一上班就要報到,來看一下又有什麼好吃好玩的;有些是想到才看一下。有的你們是常來幫我加油打氣;有的則是永遠都只是潛水...不論你是哪一個,我真的都很感謝你們,也是因為你們,才讓我的生活很有趣,多采多姿,有那麼多東西可以寫。達到一萬人次了,我也感覺肩頭很重,我會更努力的把我的生活,跟大家一起分享,努力介紹一些有趣好玩的東西跟地方,也歡迎大家繼續常來玩喔!

放這首Dido的Thank You給大家聽,縱然生活中還是很多煩人的瑣事,還是很多事情不能盡如人意,我還是真心的想說對你說聲 " Thank you! For giving me the best day of my life."


My tea's gone cold, I'm wondering why I got out of bed at all
the morning rain clouds up my window and I can't see at all
And even if I could it'd all be grey, but your picture on my wall
it reminds me that it's not so bad
it's not so bad

I drank too much last night, got bills to pay
my head just feels in pain
I missed the bus and there'll be hell today
I'm late for work again
and even if I'm there, they'll all imply that I might not last the day
and then you call me and it's not so bad
it's not so bad and

I want to thank you for giving me the best day of my life
Oh just to be with you is having the best day of my life

Push the door, I'm home at last and I'm soaking through and through
then you handed me a towel and all I see is you
and even if my house falls down now, I wouldn't have a clue
because you're near me and

I want to thank you for giving me the best day of my life
Oh just to be with you is having the best day of my life
arrow
arrow
    全站熱搜

    Kiwicheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()